
Tożsamość, która nie stoi w miejscu
Konferencja poświęcona eksperymentalnym formom teatru i tańca współczesnego potrzebowała oprawy wizualnej, która byłaby równie dynamiczna i poruszająca jak tematyka wydarzenia.
Projekt miał za zadanie przekład idei procesu, intensywności i cielesności tańca na język graficzny. Użycie rytmicznych form i intensywnych kolorów pozwoliło na stworzenie obrazu, który sam w sobie miał działać jak gest sceniczny — silny, odczuwalny, pełen wewnętrznego napięcia. Taki, który porusza odbiorców i wciąga w klimat wydarzenia jeszcze przed pierwszym wystąpieniem.
Motyw płomieni i geometrycznych struktur działa jak wizualny taniec: intensywny, nieprzewidywalny, angażujący.




Logo jak improwizacja
Powstanie logo było odpowiedzią na potrzebę stworzenia symbolu, który mógłby funkcjonować zarówno jako wyróżnik tej konkretnej edycji konferencji, jak i jako znak rozpoznawczy dla kolejnych odsłon wydarzenia. Inspiracją do jego stworzenia stały się trzy postaci tancerzy — przetworzone na niemal abstrakcyjne formy. Typografia logo zawiera odniesienia do pozostałych jego form — łącząc ostrość i miękkość.
Znak staje się metaforą procesu „devising” – kolektywnego, złożonego, nielinearnego. Jest zaproszeniem do wspólnego bycia i tworzenia.

Nośniki emocji. Projekt materiałów konferencyjnych
Próba wizualnego uchwycenia intensywności konferencji – jej emocjonalnego i merytorycznego tempa znajduje swoje odzwierciedlenie w projektach materiałów drukowanych oraz przygotowanych na potrzeby social mediów. Program, identyfikatory, plakaty, naklejki oraz inne nośniki — bazowały na tym samym wizualnym rdzeniu: intensywności koloru, geometrycznych formach i nawiązaniu do ognia, emocji i ruchu. Ich rola nie kończyła się na informacji – miały też budować spójny świat wydarzenia, gdzie każdy szczegół pracuje na emocjonalne zaangażowanie uczestnika. Dla gości z zagranicy przygotowano komplet materiałów w języku angielskim.





