
W sercu kultury, w rytmie Podlasia. Identyfikacja dla Fundacji Hajnówka Centralna – Stacja Kultury.
Stworzenie identyfikacji wizualnej dla Hajnówki Centralnej – Stacji Kultury, której rezydencją jest prawdziwy budynek dworca kolejowego, oznaczało konieczność uchwycenie jej wyjątkowego charakteru i dynamicznej, wielowątkowej tożsamości.
Logo Fundacji zostało oparte na motywie pochodzącym z pereborów – podlaskich tkanin, które od pokoleń stanowią część lokalnego dziedzictwa (są one częścią zbiorów Hajnówki Centralnej). Stylizowana litera „H” czerpie z nich swoją formę, budując tory między przeszłością a współczesnością. Elementy graficzne łączą się, tak jak łączą się kierunki działań Fundacji: kultura, edukacja, wolontariat, aktywizacja lokalnej społeczności.
Projekt objął pełne spektrum: od projektu logo, przez kolorystykę i wzory, po stronę www i system oznakowania. Celem było zbudowanie języka wizualnego, który nie tylko pokaże, czym jest Fundacja – ale też czym może się stać dla każdego, kto ją odwiedzi.




Materiały dodatkowe







